{ ermilia } Menu

Set D Bukan Sekadar Set Kecantikan

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:


Mengandung


Sebelum cerita lebih lanjut, jom kita kongsikan kegembiraan pn.Farah Diyana setelah beberapa bulan mengambil suplement Shaklee. Anda nak tau? Jom2...


Set D Shaklee
Alhamdulillah...seronok kan? Setelah setahun berkahwin, baru dikurniakan zuriat. Sesungguhnya rezeki tu datangnya dari Allah, yang penting kita sebagai hambaNya haruslah berusaha dengan apa cara sekalipun. Seperti pn Diyana, beliau telah menggunakan alternatif untuk mengambil suplement Shaklee. Beliau telah mengambil Set D yang mengandungi Vitamin B, Vitamin C & Vitamin E. Bagi yang masih baru dengan produk kami, mesti tertanya-tanya bagaimana suplement-suplement ni boleh membantu. Jom saya perincikan untuk anda.

B Complex – paling penting untuk elak kemurungan (anti-stress) & menstabilkan hormon. Uniknya vitamin b shaklee kerana ianya turut mengandungi Folic acid dan Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon.

Vitamin C - Bantu proses sintesis hormon-hormon kritikal yang berkaitan dengan seks dan kesuburan seperti androgen, estrogen & progesteron. Suami yang merokok memerlukan lebih vitamin C untuk membantu meningkatkan semula produktiviti.

Vitamin E & Selenium - membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita yang juga terkenal sebagai “vitamin seks”. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.

Untuk yang merancang untuk hamil, tak salah kan mencuba? Bukan sahaja boleh membantu merawat kesuburan, malah membantu dalam mencantikkan kulit. 

Berminat untuk dapatkan set D kami? 
Harganya memang mampu milik..anda pasti teruje dengan segala khasiat yang ada.
 Konsultasi secara percuma dan tips istimewa akan diberikan khas untuk customer mamaharraz selepas pembelian
Hubungi kami di 013-2301203 / Add FB saya https://www.facebook.com/nurlia.liakamaruddin
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/mamaharraz

  HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA



No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search