{ ermilia } Menu

Set Bersalin Shaklee ~ Memang Tebaik!!!!!!!!

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

Set bersalin terbaik

Zaman sekarang ni memang mudah sangat nak dapatkan set bersalin/berpantang. Betul tak mommies.. Tak kira sama ada yang moden seperti kapsul2, krim dan yang seumpamanya. Ia juga terdapat dalam pelbagai jenama yang terdapat di pasaran. Manakala  yang tradisional seperti jamu serbuk, pilis, param boleh diperolehi dari tukang2 urut atau bidan. Tidak dinafikan semua ini bagus untuk kesihatan ibu-ibu yang sedang berpantang


Namun demikian, di zaman sekarang, rata-rata bayi yang lahir akan mendapat jaundis.Dan apabila ianya berlaku, kebiasaannya nurse atau doktor akan sarankan kepada ibu-ibu supaya menghentikan pengambilan segala jamu sehinggalah bayi benar-benar pulih dan bebas dari jaundis.Akibatnya jamu-jamu yang dibeli tadi terbengkalai dan ibu-ibu tak mendapat kesihatan yang secukupnya. 



Dengan adanya Set Bersalin/Berpantang Shaklee ini, ianya lebih selamat dan terjamin untuk kedua-dua ibu dan bayi.  Alhamdulillah, khasiat dari vitamin Shaklee memang boleh dirasai dan sangat berkesan kerana ia mudah diserap tubuh kerana dari sumber semulajadi bukan sintetik. Dengan Shaklee, kajian telah dilakukan lebih 50 tahun oleh pakar. Ianya selamat bukan sahaja untuk ibu yang baru bersalin, menyusu malah untuk orang ramai, kanak-kanak dan orang yang dalam proses pemulihan dan baru lepas operation.

Apakah vitamin-vitamin dalam Set Bersalin/Berpantang Shaklee ni???

B Complex
B Complex membantu mengatasi kelesuan, penting bagi kesihatan mental mambantu mencegah kemurungan (meroyan) dan sebagai penenang (anti stress). Perlu bagi urat saraf. Untuk ibu-ibu yang baru melahirkan anda memerlukan B Complex bagi mengatasi masalah kelesuan dan dapat mengatasi kemurungan atau meroyan.
Vitamin C (Sustaine Realease Vita-C)
Vitamin C penting dalam pembentukan kolagen dan menguatkan sel-sel tisu dalam badan. Membantu dalam proses pemulihan luka dan membantu meningkatkan taraf sistem pertahanan badan. Bagi ibu-ibu yang baru melahirkan sudah tentu anda inginkan luka cepat pulih dan Vitamin C adalah jawapan kepada masalah tersebut.

Vitalea (Multivitamin with iron)

Multivitamin mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral, menambah kepada apa-apa makanan yang kurang di dalam badan kita. Sangat bagus diambil oleh ibu-ibu yang berpantang kerana kita tahu bahawa semasa berpantang banyak makanan yang tidak boleh diambil, dan multivitamin adalah pilihan terbaik bagi menggantikan makanan tersebut. Iron juga penting untuk ibu yang telah kehilangan banyak darah sewaktu melahirkan.

Zinc Complex

Zinc membantu mempercepatkan proses baik pulih luka luaran dan dalaman (rahim), bagi yang tidak makan ikan haruan atau pati ikan haruan, zinc adalah pilihan yang tepat untuk menggantikan ikan haruan. Selain itu zinc juga membantu untuk mengurangkan masalah keguguran rambut selepas melahirkan.Yang penting sekali ialah zinc dapat membantu dalam masalah "kedinginan" selepas bersalin.


Sebagai tambahan untuk ibu-ibu berpantang boleh juga mengambil Energizing Soy Protein (ESP) sebagai minuman harian anda dan Ostematrix (Kalsium Magnesium with vitamin D), kedua-dua supplement ini boleh mengurangkan risiko jaundice, memberi tenaga dan melancarkan air susu ibu serta dapat melawaskan pembuangan.

Jom kita kongsikan testimoni ibu-ibu yang sangat berpuas hati dengan set berpantang kami:

Testimoni 1


 Testimoni 2


Alhamdulillah...seronok kan mommies?? Ada mommies yang masih ragu-ragu? Cuba dulu..baru tau..bila dah cuba..kompem tangkap cintan ngan vitamin Shaklee..hehe..

Berminat? Hubungi kami di 013-2301203 / Add FB saya https://www.facebook.com/nurlia.liakamaruddin & jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/mamaharraz
HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA DAN KONSULTASI SECARA PERCUMA AKAN DIBERIKAN SELEPAS PEMBELIAN HANYA UNTUK CUSTOMER MAMAHARRAZ TERSAYANG




No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search