{ ermilia } Menu

PENYUSUAN YANG LANCAR DENGAN EU-FOUR PLUS

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

Ramai ibu yang tidak menyedari bahawa kesihatan ibu dan nutrisi lengkap adalah antara faktor utama yang mempengaruhi kelancaran proses penyusuan. 


Dan ramai juga ibu yang menghubungi saya kerana masalah kekurangan susu walaupun baru beberapa hari bersalin. Untuk memastikan proses penyusuan yang lancar lepas bersalin, ibu haruslah amalkan nutrisi lengkap semenjak hamil lagi. Pengambilan protein dan kalsium mestilah lengkap kerana kedua-dua ini adalah antara komponen utama susu ibu. Jadi hari ini saya ingin berkongsi tentang Set Eu-Four Plus yang merupakan antara set terbaik dalam membantu penyusuan. Malah set ini boleh diamalkan semenjak hamil, pantang dan menyusu. Selamat dan tiada kesan sampingan negatif kepada ibu dan bayi

EU-FOUR PLUS Shaklee

Apakah Yang Ada Dalam Set Eu-Four Plus?
--------------------------------------------------
- Multivitamin dilengkapi Zat Besi
- Vitamin C
- B-complex dilengkapi Asid Folik
- Kalsium dilengkapi Magnesium, Vitamin D dan K
- Energizing Soy Protein (ESP)

Kenapa Set Eu-Four Plus?
------------------------------
- Lengkap dengan kesemua vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh ibu hamil, ibu berpantang, ibu menyusu dan bayi.
- Tidak mendatangkan kesan sampingan negatif kepada ibu dan bayi.
- Selamat untuk ibu hamil dan bayi dalam kandungan. Malah menyokong proses kehamilan dan menyiapkan badan ibu untuk penyusuan yang lancar lepas bersalin.
- Selamat untuk bayi kecil yang alami jaundice dan tidak menyebabkan bayi cirit-birit seperti mana set penyusuan lain terutama untuk yang dalam berpantang.
- Membekalkan kalsium dan protein lengkap yang amat diperlukan dalam proses penyusuan dalam bentuk yang mudah diserap oleh badan ibu.
- Berupaya mempercepatkan penghasilan susu ibu, memberikan tenaga dan menjadikan susu ibu lebih pekat, berkhasiat dan berzat membuatkan bayi lebih kuat dan tidak mudah dijangkiti penyakit.
Klik dibawah untuk keterangan produk lain.
 Order & info :
-LIYA
-SHAKLEE ID 883705
-013-2301203

No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search