{ ermilia } Menu

Rahsia Kekal Langsing Ibu-Ibu Menyusu

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

Umum dah mengetahui bahawa shaklee memang istimewa..Hari ni nak share tentang Slimming Set Shaklee yang lagi istimewa..wah..mommies mesti nak tau kan, apalah yang istimewa sangat tu..jom jom jom..kita bergosip-gosip tentang slimming set Shaklee khas untuk  ibu menyusu yang dah makin hot dan popular ni..

  Langsing dan sihat

Set Slimming ibu menyusu Shaklee bukan sekadar menurunkan berat badan tau mommies, tapi banyak lagi keistimewaannya. Antaranya ialah :

  • menggebukan kulit muka
  • mengurangkan dan menghilangkan parut - parut jerawat 
  • mengurangkan dan menghilangkan jeragat
  • kulit bertambah cantik dan berseri-seri
  • slimming set yang selamat dan berkesan

Walaupun pengambilan supplement merupakan pilihan terbaik bagi mommies yang sibuk, namun tak semua product slimming boleh diambil oleh ibu menyusu. 

Apa yang pastinya Set Slimming Breastfeeding Shaklee adalah selamat dan berkesan untuk diambil oleh semua ibu menyusu kerana ia tidak memberi kesan sampingan terhadap proses penyusuan dan kesan negatif terhadap baby. 

Malah susu ibu akan bertambah meriah dan jadi lebih berkhasiat dengan pengambilan ESP dan Alfalfa sebagai milk booster selain fungsinya dapat menurunkan berat badan.

Apa peranan setiap supplement dalam slimming set ini ye?

Lechitin : berfungsi untuk memecahkan lemak
Omega Guard : berfungsi untuk mengurangkan selera makan dan membantu memecahkan lemak
Alfalfa : berfungi untuk membuang lemak yang dipecahkan serta bertindak sebagai milk booster
ESP : membantu mommies memberi rasa kenyang untuk jangka masa yang panjang dan membantu meningkatkan pembakaran kalori sehingga 35%. ESP juga merupakan milk booster terhebat yang sememangnya telah diakui oleh jutaan penggemar ESP yang telah mencubanya.

Diantara Lecithin dan Omega, anda boleh memilih salah satu, Jika anda kuat makan, masalah anda boleh dikurangkan dengan pengambilan Omega Guard.

Setiap entry pastinya tak lengkap tanpa testimoni..hehe, jom kita kongsikan testimoni hangat & meletops dari pn Noor Akilla Salleh :

Berat Badan turun 20kg

No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search