{ ermilia } Menu

Idamkan Kulit Cantik, Gebu, Berseri, Bersih, Mulus Tanpa sebarang make-up?? Jom Suplementkan Diri Anda

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

Semua wanita tentunya mahu kelihatan cantik kan? Sudah menjadi lumrah wanita dan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Tapi agaknya berapa ramai wanita yang cantik dengan menggunakan make-up ye? Alangkah indahnya kalau cantik tu sememangnya cantik semulajadi kan? Boleh ke? Boleh...siapa kata tak boleh...


Alhamdulillah..ramai customer kami telah berjaya kelihatan cantik semulajadi setelah mengambil vitamin kecantikan. Tak percaya? Jom tengok testimoni hot ni..

cantik dengan Set D

 Cantik kan? hehe,,anda mesti nak tau rahsianya kan? Senang je..Rahsianya semudah ABC..Apa yang beliau amalkan hanyalah mengambil skin care set D. Apa yang ada dalam set D? Jom kita recap semula fungsi set D yang semakin hot ni..

Vitamin B ~ Menyebabkan kulit kelihatan glowink dan berseri-seri

Vitamin C ~ Memberikan Colagen kepada kulit anda. Untuk kelihatan cantik, kulit kenalah cukup kolagen. Dengan itu, kulit nampak tegang, anjal dan sihat.

Vitamin E ~ Vitamin paling penting untuk kecantikan kulit. Memperbaiki struktur asas kulit, mengatasi masalah jerawat, kulit kering, kulit berminyak, dan mengurangkan parut.

Mengapa kulit kelihatan  berseri-seri setelah mengamalkan set D ini? 
  • Ini kerana sel-sel kulit anda dirawat daripada dalam. Bila sel-sel kulit sihat, kulit baru akan lebih cepat dihasilkan untuk menggantikan kulit-kulit lama yang rosak.Bila sel-sel kulit sihat, maka tak mustahillah kulit anda kelihatan cantik dan berseri-seri umpama bidadari gitu..hehe
Bagi yang mengalami masalah kulit berparut, saya amat menggalakkan anda mengambil tambahan ESP disamping set D. ESP merupakan protein soya yang membantu menghasilkan sel-sel baru dengan lebih cepat bagi mengurangkan kesan parut yang sedia ada.


Berminat untuk dapatkan set D kami? 
Harganya memang mampu milik..anda pasti teruje dengan segala khasiat yang ada.
Konsultasi secara percuma dan tips istimewa akan diberikan khas untuk customer mamaharraz selepas pembelian
Hubungi kami di 013-2301203 / Add FB saya https://www.facebook.com/nurlia.liakamaruddin
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/mamaharraz

No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search