{ ermilia } Menu

Set Berpantang Yang sangat superb!, Susu Meriah, Luka jahitan cepat sembuh, Badan segar bertenaga walaupun berjaga malam, Fall In Love with Shaklee!!

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

set berpantang shakleePenjagaan kesihatan ibu-ibu selepas  bersalin sangatlah penting dalam mengembalikan tahap kesihatan yang setanding dengan keadaannya sebelum mengandung. Ramai dikalangan wanita yang tidak mempedulikan kesihatan  mereka setelah bersalin. Pada waktu ini, mommies haruslah memastikan keadaan kesihatan mommies dalam tahap yang memuaskan kerana banyak tenaga yang mommies perlukan untuk menjaga baby tersayang. Menyusukan, berjaga malam adalah perkara biasa waktu dalam pantang dan ianya menuntut kesabaran yang tinggi.


Dengan itu, mommies haruslah bijak dalam memilih set berpantang. Bagi mommies yang pertama kali berpantang, pastinya keliru set berpantang bagaimana yang harus dipilih. Maklum sajalah, dah terlalu banyak set berpantang yang berada di pasaran. 

Shaklee ada menawarkan set berpantang yang tidak kurang hebatnya. Malahan, ianya lebih istimewa kerana ia didatangkan dalam bentuk suplement dan kesannya juga sangat tidak mengecewakan. Antara kriteria Set Berpantang Shaklee adalah:
  • Ianya selamat dan tidak memberi sebarang kesan tidak baik pada kesihatan ibu, tidak menjejaskan pengeluaran susu mahupun kesihatan bayi. Ini kerana terdapat set berpantang yang menyebabkan pengeluaran susu terjejas dan ada juga yang menjadi punca bayi cirit.
  • Set berpantang kami boleh terus diambil walaupun bayi mengalami jaundice (kuning). Terdapat juga set berpantang di luar sana yang tidak boleh diambil jika bayi jaundice. Maka ia akan memberi kesan pada kesihatan mommies seperti rasa tidak bertenaga, lemah tubuh badan, sepanjang tempoh bayi jaundice.
  • Membantu tubuh badan mommies berasa sihat, bertenaga dan tidak mudah letih. Berpantang adalah waktu yang mencabar. Oleh itu mommies perlu memastikan tubuh badan mommies sihat kerana terpakas berjaga malam melayan karenah bayi dan seumpamanya.
  • Set bersalin kami membantu proses penyembuhan luka bersalin dengan cepat.
  • Membantu mommies lawas dan tidak sembelit ketika pantang. Ini penting kerana sembelit akan menyebabkan luka jahitan mommies lambat pulih.
  • Membantu menghasilkan susu ibu dengan cepat, dan susu ibu menjadi meriah. So, bagi mommies yang bekerja tu, dah boleh simpan stok susu sebagai persediaan setelah mula bekerja nanti.
Mommies pasti akan merasa perbezaannya berpantang dengan shaklee dan pastinya mommies akan bersa puas hati setelah mencubanya. 
Jom kita kongsikan apa kata mommies yang telah mencuba pakej berpantang terhebat dari kami:

Testimoni 1

 Testimoni 2:


Alhamdulillah..Saya pun tumpang gembira apabila rata-rata customer sangat berpuas hati dengan set berpantang kami.


Tak kenal..Maka tak cinta..Dah kenal..baru anda tau keberkesanannya dan terus jatuh cinta..
Berminat? Hubungi kami di 013-2301203 / Add FB saya https://www.facebook.com/nurlia.liakamaruddin
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/mamaharraz HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA...

No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search