{ ermilia } Menu

Betapa Bestnya ESP Untuk Ibu-Ibu Yang Menyusu!!!

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

Hi mommies...nak share lagi testimoni ESP. Untuk yang baru nak kenal ESP..ESP merupakan " Killer Product" dan ia bertindak sebagai " Milk Booster" terbaik kami. Tak kenal..Maka tak cinta..Dah Kenal..kompem jatuh cinta...terutamanya untuk ibu-ibu yang menyusu. Saya sendiri telah menjadikan ESP sebagai minuman wajib saya setiap hari..

Apa yang membuatkan Soy Protein Shaklee berbeza dengan produk soya lain? 

Kebanyakan produk soya diproses dengan alkohol. Cara ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk pencemaran bersilang dengan bahan-bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Soy Protein dicuci dengan air untuk mengekalkan isoflavon genistin dan daidzin yang kritikal demi membekalkan keseluruhan kebaikan soya.

Shaklee Menggunakan Protein Soya Bukan-GMO. Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali Identity Preserved Program (IPP). Program ini memastikan kacang soya kita bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, Soy Protein Shaklee menggunakan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

Bagaimana ESP membantu dalam penyusuan?

  • Komponen utama susu ibu ialah protein, kalsium dan air. Pengurangan protein dalam diet harian akan menjejaskan kualiti dan kuantiti susu ibu itu sendiri. Oleh kerana itu, dengan mengamalkan ESP, mengambil kalsium serta air yang mencukupi, kualiti dan kuantiti susu akan meningkat, dengan syarat konsep "Supply and Demand" dipenuhi. 
Jom kita lihat apa kata ibu-ibu yang sangat berpuas hati dengan ESP:















Alhamdulillah...Seronok kan berkongsi kegembiraan dgn mereka yang dah jatuh cinta dengan ESP? ESP sememangnya supplement yang wajib anda ambil sekiranya anda menghadapi masalah penyusuan. Kerana kesan dan khasiatnya sangatlah mengujakan..

Berminat? Hubungi kami di 013-2301203 / Add FB saya https://www.facebook.com/nurlia.liakamaruddin
& jangan lupa like fanpage saya https://www.facebook.com/mamaharraz HARGA ISTIMEWA MENANTI ANDA...


No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search