{ ermilia } Menu

Susu Meriah Dengan Set B + ESP

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

Penyusuan susu ibu bukanlah semudah yang disangka.Ketahuilah apa yang diperlukan adalah persediaan ilmu tentang cara-cara penyusuan asas yang betul seperti perahan, penyimpanan dan penyusuan perahan susu ibu, perancanga yang rapi, sokongan keluarga terutamanya suami. Selain daripada itu, supplement juga sangat penting untuk kesihatan ibu.Hari ini..saya nak kongsi antara supplement yang mendapat perhatian ramai ibu-ibu di luar sana iaitu Set B + ESP.

Jom kita lihat apa yang terkandung dalam Set B ini?
  • Vitamin B complex
  • Vitamin C
  • Alfalfa
  • Multivitamin dengan zat besi
Semua supplement di atas adalah sangat penting untuk kesihatan ibu kerana dapat memberikan nutrisi yang terbaik buat si manja anda.

ESP pula adalah protein soya yang bertindak sebagai MILK BOOSTER terbaik. Pengambilan ESP dalam kehidupan seharian anda adalah sangat-sangat membantu anda dalm menghasilkan susu pada tahap yang optimum disamping pengambilan air yang cukup.

Jom kita lihat testimoni ^_^
Testimoni 1:-

 Testimoni 2:-

Seronok kan? Jadi...apa tunggu lagi? Jom dapatkan set penyusuan Shaklee demi anak tercinta..Bukan mainan atau baju mahal yang mereka pinta..Cuma merasai kelazatan susu ibu sendiri..Bagi yang ingin mencuba set ini..sila hubungi saya untuk keterangan lanjut ye? Harga istimewa menanti anda..^_^

No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search