{ ermilia } Menu

Semakin Hari Semakin Sayang dgn ESP...

Rate this Post:

{[['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', ''], ['', '', '']]}

Permalink:

Semakin hari semakin sayang ...heheh...ESP dah jd minuman wajib sy skrg ni..tanpa ESP hidupku tak keruan..wink2..^_^..ke mane je pegi mesti siap2 dalam kereta..nak tau kenapa ESP menjadi pilihan utama minuman kesihatan saya? Of coz la sbb kulit sy jd cantik dan berseri-seri...suami pun suka..hehe...bukan kulit sy jer...ngan anak sy sekali..bestnyer...kalau dulu...selalu sangat kulit anak saya ruam...sekarang tidak lg...hehe..bersih..tulus n mulus je...weeee...berkat minum susu cik B mama...Alhamdulillah...mesti ada yg tertanya-tanya lagi..ESP tu ape yer?
  • ESP adalah singkatan daripada Energizing Soy Protein.
  • ESP ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif  
  • memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan.
  • Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "Non-GMO' (non-Genetically Modified Organism) yang mana ianya diproses pada kadar suhu yang rendah.
  • Memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.
  • Merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
  • Rendah lemak, tiada kolesterol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.
Wow!!!! sangat menakjubkan!! So..apa tunggu lagi?? jom dapatkan ESP pada harga RM150 sahaja...untuk dapatkan harga istimewa daripada saya..jangan lupa hubungi saya 013-2301203 atau pm di facebook sy yer...anda pasti tidak akan menyesal...harga yang memang berbaloi-baloi..

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.





No comments:

Post a Comment

Jom Comments...

Search